Jak opowiadać o swoim biznesie, produkcie, usłudze, aby było to interesujące? Aby w potencjalnym kliencie rozbudzić entuzjazm? Aby po rozmowie z Tobą pełen fascynacji powiedział – „Tak, chcę to mieć!”
Nauczysz się tego na szkoleniu „Prawdziwa siła Storytellingu” – 21.06.2018 od godz. 9 do 17 w sali konferencyjnej Centrum Kreatywności ul. Targowa 56
Storytelling to obecnie ogromna wartość w świecie biznesu i marketingu. To sztuka świadomego budowania relacji z klientem poprzez oddziaływanie na wyobraźnię i emocje słuchacza za pomocą opowieści „z życia wziętych” i metafor.
Czy wiecie że:
- jest to najskuteczniejsze narzędzie komunikacji do 100 tysięcy lat?
- w content marketingu stosowane od ponad 120 lat?
- na świecie od ponad 40 lat metodę tę w swoich działaniach marketingowych wykorzystują takie giganty jak: Apple, Coca-Cola, IBM, Honda, Mariott, Xerox…
- a na polskim rynku wykorzystują tę metodę już: Żywiec, Wedel, Tymbark…
Dobrze skrojony Storytelling nie jest działaniem doraźnym, ale długotrwałym. Dobra opowieść buduje więź klienta nie jedynie z nowym produktem wpuszczonym na rynek, ale z całą marką. Jedną z rzeczy, która czyni Storytelling tak skutecznym jest to, że nie sprawia on wrażenia typowej reklamy, której przecież obecnie czujemy przesyt.
Przygotowanie dobrego Storytellingu nie jest łatwe, ale przemyślana historia naprawdę może zbudować trwałą więź z klientem. Wszystko zależy od kreatywności, Bo tak naprawdę nie ma większej różnicy, czy reklamuje się nowy model samochodu, czy nowy środek czyszczący. Najważniejsze jest to, na ile ciekawie potrafimy o tym opowiedzieć. I tego właśnie będziemy się uczyć na szkoleniu!
Firma szkoleniowa Maroney, założona przez Iwonę Golonko, to zespół trenerów z doświadczeniem menedżerskim, to konsultanci-eksperci w różnych branżach,
specjaliści od trudnych zadań.
A prowadząca szkolenie Iwona Golonko to:
7 200 przeszkolonych osób
4 880 godzin szkoleń storytelling i komunikacji
1 200 godzin sesji mentoring on-the job
4 000 przeszkolonych handlowców, spec. ds. Obsługi klientów, spec. marketingu, właścicieli firm
4 800 godzin konsultacji i doradztwa
Przeprowadziła szkolenia dla takich firm jak: Bridgestone Stargard, Dachser, Expander, PwC, TVP, ZUS, PKP, Koleje Mazowieckie, Mahle, Tchibo, Grupa Topex, Bricoman, EMPIK, Cyfrowy Polsat, Syngenta, Lafarge, Schindler, PWC, AXA, Grupa Azoty, Uniwersytet Warszawski, Uczelnia Łazarskiego, Stock Polska, Ghelamco, Urząd Miasta Warszawa, Teatr Dramatyczny, Stefczyk Finanse, TEVA, Renault, Lease Plan i wiele innych…
Więcej informacji i zakup biletów pod TYM linkiem
oraz
https://www.facebook.com/events/378966512616221/
https://www.facebook.com/agencjalajk/
Uwaga! Zyskaj bilet w promocyjnej cenie!
Zniżka na bilet na hasło BIZOON. Zarejestruj się teraz.
Materiał orgnanizatora.