Internet biznes bez ograniczeń.
Internet biznes bez ograniczeń. Współczesny gospodarczy świat to niesamowicie skomplikowany , wielonaczyniowy i czuły organizm ale jego otwartość daje wręcz niewyobrażalne możliwości. Jak wiemy najlepszym narzędziem biznesowym które tak naprawdę nie zna granic jest Internet. Działalność e- commerce to obecnie najprężniej rozwijająca się część światowej gospodarki a obroty firm internetowych sięgają rocznie miliardów dolarów. Sklepy internetowe które operują handlowo na całym świecie są najlepszym przykładem jak zmienił się obecny świat. Oraz jak bardzo zmieniło się i zmienia podejście klientów do zakupów robionych tą właśnie drogą.
Internet biznes bez ograniczeń.
Sytuacja ta zmienia się także na naszym podwórku. W chwili obecnej ponad połowa polskich internautów to klienci sklepów internetowych. W roku 2016 Polacy wydali w sieci ponad 30 miliardów złotych a prognozy na 2017 rok są jeszcze bardziej optymistyczne. Dane publikowane przez specjalistyczne firmy i instytucje badające nasz rynek sprzedaży e- commerce takie jak PMR czy Gemnius SA naprawdę imponujące i robią ogromne wrażenie i to nie tylko na klientach ale przede wszystkim na sprzedawcach którzy starają się ten potencjał przekuć na własny finansowy sukces.
Polecamy
Błyskawiczna wypłata środków za zamówienie poznaj Cashback
Zastanówmy się z czego wynika taka właśnie sytuacja? Sklepy internetowe konkurują między sobą nie tylko ceną – choć to w 80% zakupów kryterium podstawowe – ale jak wynika z badań rynkowych coraz większe znaczenie ma szybkość dostawy, jej różne opcje oferowane klientom do wyboru, możliwość wybrania preferowanej przez klienta formy płatności, oraz łatwość wyszukiwania produktów w wybranym przez klienta sklepie. Jednak podstawowym chyba kryterium wyboru jest zaufanie klientów do sklepu – które zbudować i utrzymać jest najtrudniej a które stracić można bardzo szybko i bardzo łatwo. Ponieważ w dzisiejszych czasach wystarczy jeden niezadowolony internetowy klient.
Internet biznes bez ograniczeń.
Ten ostatni czynnik jest wynikiem podejścia sklepu do klienta oraz jakością jego obsługi. Łatwość i jakość kontaktu sklepu z klientem, czas reakcji na nawet najbardziej kłopotliwe pytania klienta zadawane na profilu społecznościowym czy czacie internetowym to wskaźnik jakości, rzetelności i odpowiedniego podejścia do klienta. Te przodujące sklepy reagują naprawdę błyskawicznie, widać tu zatem ze Internetowi handlowcy zrozumieli i przyswoili regułę że przy tak ogromnej konkurencji bez maksymalnego zadbania i klienta trudno jest liczyć ma zaufanie kupujących oraz zadowalające zyski.